Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

FREE SUNBEDS

FREE  SUNBEDS
FREE WIFI

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

ΠΟΡΟΜΕΝΟΣ,, ΛΟΓΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑς

ΠΑΠΠΟΥς  ,, ΓΚΙΑΦΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ  ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ,, ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΗΣΗ  ΕΝ ΠΟΡΟ, ΚΑΙ
ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ  ΡΟΜΑΝΤΖΑ  ΕΤΟΣ 1926,, ΕΞ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ  Ο ΠΡΟ-ΠΑΠΠΟΥς  ΑΡΙΣΤΕΙΔΗς
ΜΕ  ΚΑΤΟΙΚΙΑ  ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ,, (ΑΥΤΟς  ΤΟ  ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΙΟΛΑΣ)
ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ  Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ  ΣΤΑΜΩ,, ΜΕ ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ ΒΑΓΓΕΛΑΤΟΥ.







ΔΥΟ ΟΙΚΟΓΕΝΙΕς    ΓΚΙΑΦΕΩΝ ΗΡΘΑΝ   ΛΟΙΠΟΝ   :
(ΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ Η  ΓΚΙΑΦΑ ΣΟΥΛΙΟΥ ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΕ ΤΟ 1800, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΚΑΛΑΜΟ, ΚΑΙ ΕΞΑΠΛΩΘΗΚΑΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥς ΑΙΤΟΛΙΚΟ-ΜΕΣΟΛΛΟΓΓΙ ΑΓΡΙΝΙΟ κλπ, Ως ΚΑΙ ΙΘΑΚΗ! Ο ΧΕΙΡΟΥΡΓΟς ΚΩΣΤΑΣ (ΤΟΥ ΧΑΡΙΛΑΟΥ) ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΠΗΓΕ ΜΕΤΑ ΣΤΗ ΑΡΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΓΡΙΝΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙΚΟΓΕΝΙΕς ΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ! ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΣΩΣΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΑΝΘΟ ΚΑΙ ΣΠΥΡΟ,, ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥς ΥΠΟΛΟΙΠΟΥς Ο ΠΡΟΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗς ,,ΗΡΘΕ ΠΟΡΟ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ,, , ΚΑΙ  το  1926  Ο ΓΙΟς ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟς ΤΟ ΡΟΜΑΝΤΖΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΩΡΑ (ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ) ΤΟ ΕΓΡΑΦΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΤΡΙΑ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΕΠΤΑ    , ΚΑΙ  ΠΟΡΟ ΗΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ 3 ΓΙΩΡΓΗΔΕς ΓΚΙΑΦΗΔΕς!,,ΣΤΟ  ΕΓΡΑΦΟ  ΛΟΙΠΟΝ  ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΣΟΦΙΑ -ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ-ΦΩΤΗ,, ΛΕΙΠΟΥΝ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΓΕΡΑΣΙΜΟΥΛΑ-ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ!!

ΚΑΙ  ΠΑΜΕ  ΣΕ ΜΙΑ  ΕΠΑΝΑΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΕΓΡΑΦΟ!!
Αναφέρει λοιπόν  (λανθασμένα χρονολογιες Αριστειδη και  Κώστα ) απλά ειναι οι αρχικοι
Γκιαφαιοι!! Ο Κωστας εκανε οπως λεει το εγραφο τον Ανθο και τον Σπυρο,, Ο Σπυρος εκανε  τον Τιμοθεο, και εκτος  του  Ανθου, ο Κώστας  εκανε και τους   (Χαριλαο  - Ευγενια  Μαρια-  Τασια-Διαμάντω-Γεράσιμο),, Και αυτοι με την σειρα τους οικογενειες!

Στο σοι μου τωρα  (καταρχήν ο Αριστειδης του Χριστόφορου και της Ελένης πρέπει να ειχε και αδελφό  με το παρατσούκλι Λαπατος,,, )
Ο Αριστείδης λοιπόν έζησε πάρα πολλά χρόνια!!
Παντρευτηκε τρεις φορες:
με την πρωτη γυναίκα εκανε τον Γεράσιμο.
με την δευτερη γυναίκα εκανε την Χριστίνα , και τον Γιώργο.
και με την τρίτη την Γλυκερία έκανε τον Νικόλαο και τον Χριστόφορο (ο Χριστοφορος  σκοτωθηκε στην Αλβανια νεος)
Ο Παππους μου Γιωργος οπως εγραψα πιο πάνω εκανε 7 παιδια,, και  το Γκιαφεικο,,συνεχιζετε ακάθεκτο !!
Συν διορθωσεις σε οσα γνωριζω)


Αναφέρει λοιπόν  (λανθασμένα χρονολογιες Αριστειδη και  Κώστα ) απλά ειναι οι αρχικοι
Γκιαφαιοι!! Ο Κωστας εκανε οπως λεει το εγραφο τον Ανθο και τον Σπυρο,, Ο Σπυρος εκανε  τον Τιμοθεο, και εκτος  του  Ανθου, ο Κώστας  εκανε και τους   (Χαριλαο  - Ευγενια  Μαρια-  Τασια-Διαμάντω-Γεράσιμο),, Και αυτοι με την σειρα τους οικογενειες!

Στο σοι μου τωρα  (καταρχήν ο Αριστειδης του Χριστόφορου και της Ελένης πρέπει να ειχε και αδελφό  με το παρατσούκλι Λαπατος,,, )
Ο Αριστείδης λοιπόν έζησε πάρα πολλά χρόνια!!
Παντρευτηκε τρεις φορες:
με την πρωτη γυναίκα εκανε τον Γεράσιμο.
με την δευτερη γυναίκα εκανε την Χριστίνα , και τον Γιώργο.
και με την τρίτη την Γλυκερία έκανε τον Νικόλαο και τον Χριστόφορο (ο Χριστοφορος  σκοτωθηκε στην Αλβανια νεος)
Ο Παππους μου Γιωργος οπως εγραψα πιο πάνω εκανε 7 παιδια,, και  το Γκιαφεικο,,συνεχιζετε ακάθεκτο !!

ανακαιφαλαιωση ΔΙΚΟΥ  μου  Γκιαφεικου δεντρου:

1)ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ
2)ΓΕΩΡΓΙΟΣ
3)ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΓΚΙΑΦΗΣ
4)ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ
5)ΦΩΤΗΣ ΓΚΙΑΦΗΣ
6)ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ  (Εγω)

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ Διορθωσεις μετα απο νεα μου γνωριμια με  Θωμα Λαζαρατον
σε Αμερικη, που ο παππους του οπως με ενημερωσε ηταν γιος του Κωσταντινου Λαζαρατου
(αδελφου της Ελενης Λαζαρατου απο τα Μπενετατα) 1ης γυναικας του Προπαππου μου Αριστειδη!

ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ

Το όνομά μου είναι Θωμάς Λαζαράτον (ο παππούς μου άλλαξε το όνομα από Λαζαράτος  σε Λαζαράτον) και διαμένω στην Αμερική. Έχω πληροφορίες για την οικογένεια Γκιάφη. Ο Γεράσιμος Γκιάφης (ο μεγαλύτερος γιος του Αριστείδη Γκιάφη) ήταν ο ξάδελφος του παππού μου Κωνσταντίνου Λαζαράτου.  Η θυγατέρα του Γεράσιμου Γκιάφη η Αντιγόνη Γκινάλα μου είπε ότι ο πατέρας του Γέρασιμου ήταν ο Αριστείδης Γκιάφης και η μητέρα του ήταν η Ελένη Λαζαράτος. Η Ελένη Λαζαράτος ήταν η αδερφή του προπαππού μου Διονυσίου Λαζαράτου

Μετά διάβασα την επιστολή σας, θυμήθηκα ότι βρήκα επίσης το βιβλίο Μητρων Αρρενων Της Κοινοτητος  Τζανάτων Της Από Του Ετους 1845 Μεχρι Του Ετους 1914” στo Ιστορικό Αρχείo.

Βρήκα τα ακόλουθα Γκιαφαιοι:

 Ο Παναγής γιος του Γεώργιος γεννήθηκε το 1858 στο χωριό Στάβερι.

 Ο Αριστείδης γιος του Γεώργιος γεννήθηκε το 1864 στο χωριό Στάβερι.

 Ο Σπυρiδων γιος του Γεώργιος γεννήθηκε το 1867 στο χωριό Στάβερι


Παμε λοιπόν το μυθιστορημα απο την αρχη!!
υποθετικα στην φωτο στην μεση πρεπει να ηταν ο παναγης (λαπατος) και τα παιδια ο Γερασιμος και η Σοφια (τα πρωτα του Γιωργου!
Οντως μαλλον τελικα το Γιωργος στεκει καλυτερα να ητανε πατερας του Αριστειδη!
Στην αναζητηση μου τωρα,, απο ξαδελφες μου (καλυτερη περιπτωση να μας λυσουν τον γριφο ειναι οι απογονοι Χριστινας) και επειδη κανεις δεν θυμαται σιγουρα το ονομα της δευτερης γυναικας,, καταληξαμε στο εξης σεναριο, (το ειχε ακουσει μια ξαδελφη μου απο την γιαγια μας)  (θα μπορουσαμε τελικα να γραφαμε μυθιστορημα)  Ο αριστειδης τελικα δεν εκανε παιδια με την Δευτερη γυναικα, αλλα μετα και την γεννα της Χριστινας αρωστησε βαρια, και αναγκαστηκε να παρει μια γυναικα να την φροντιζει ,, με αποτελεσμα να τα φτιαξει και μαζι της!! Λεγεται οτι η πρωτη του γυναικα την καταραστηκε κιολας ,, που εβλεπε την εξελιξη,, και οντος συντομα πεθανε και η δευτερη,,ωστε να ακολουθησει αργοτερα η Γλυκερια!!
Σπυρος τωρα ,, φτανουμε στο αλλο δεντρο μπουλουκατζεων! Κωστας γιος του Χαριλαου,, γιου του Σπυρου   (μεγαλογιατρος χειρουργος) εσωσε πολυ κοσμο σε Αργοστολι, και μετα επειδη ειχε πολλες κοντρες με τον εδω τοτε διοικητη, μετακινηθηκα Αγρινιο,)  και μετα εγινε διοικητης σε νοσοκομειο Αρτας!(με αυτον εκανε σωτηρια επεμβαση χολης ο πατερας μου, και εγω την σκαπουλαρα απο Ειλεο)

ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΔΩ  ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ ΟΠΩς ΤΙς ΕΧΩ ΕΓΩ ,,ΓΙΑ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΓΚΙΑΦΗ:
Τα τρια πρωτα του παιδια ηταν: (μαλλον με την 1η Γυναικα του)
Γιωργος  1893
Γερασιμος  1895(δολοφωνηθηκε) ενω ειχε παντρευτει την Βιολετα, και ειχε κανει την Αντιγωνη Γκιναλα)
Χριστινα   1900(η οποια ειχε 2 γιους και τρεις κορες)
και με την Γλυκερια
Χριστοφορος (σκοτωθηκε στον πολεμο στην Αλβανια)
Νικολαος γενν. το 1921


Με την τριτη του γυναικα την Γλυκερια εκανε παλι δυο παιδια τον Χριστοφορο (σκοτωθηκε στην Αλβανια χωρις οικογενεια)
και τον Νικολα γεννημενο το 1921






2 σχόλια:

  1. Ο πρώτος σύζυγος του Αριστείδη Γκιάφη ήταν η Ελένη Λαζαράτος. Γιώργος, νομίζω ότι ο παππούς μου Κωνσταντίνος Λαζαράτος ήταν ο πρώτος ξάδελφος του παππού σας Γεώργου Γκιάφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σας ευχαριστω παρα πολυ για τις χρησιμοτατες πληροφοριες!!
    Εμεις λογικα δηλαδη ειμαστε τριτοξαδελφα ας πουμε!
    https://porosnews.blogspot.com/2020/11/a_6.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή