Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

FREE SUNBEDS

FREE  SUNBEDS
FREE WIFI

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Γύρος με Πίτα Με συνταγη Β.Λορετζατου

Γύρος με Πίτα

 Συστατικά
  5 χοιρινές μπριζόλες

Για τη Μαρινάδα
  • 1 κρεμμύδι, ψιλοκομμένο
  • 2 σκελίδες σκόρδο, λιωμένο
  • 2 κ γ . ρίγανη
  • ⅓ φλ. μουστάρδα
  • ¼ φλ. ελαιόλαδο
  • Αλάτι και πιπέρι
 Εκτέλεση
  1. Σε ένα γυάλινο μπολ βάζουμε όλα τα υλικά της μαρινάδας και τις μπριζόλες.
  2. Ανακατεύουμε καλά.
  3. Σκεπάζουμε με μια μεμβράνη και τοποθετούμε το στο ψυγείο για τουλάχιστον 6 ώρες ή όλη νύχτα.
Την επόμενη ημέρα
  1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 220°C.
  2. Βγάζουμε από το ψυγείο τις μπριζόλες και τις αφήνουμε να έρθουν σε θερμοκρασία δωματίου.
  3. Βάζουμε σε ένα ταψί και ψήνουμε για 15 λεπτά γυρίζοντάς τις μετά από 8 λεπτά.
  4. Γυρίζουμε το φούρνο στο γκριλ και ψήνουμε για 10 λεπτά ακόμα, γυρίζοντας τις πάλι μετά από 5 λεπτά.
  5. Αφαιρούμε και αφήνουμε να ξεκουραστούν για 5 λεπτά.
  6. Τις τοποθετούμε τη μία πάνω στην άλλη και με ένα κοφτερό μαχαίρι ξεκινάμε να κόβουμε λεπτές φέτες.
  7. Σερβίρουμε με πίτες και τζατζίκι.



Greek Gyros

culinaryflavors

2 σχόλια:

  1. Από που να αρχίσω και που να τελειώσω! Η συνταγή λοιπόν δεν είναι του Β. Λορεντζατου αλλά δική μου όπως εξάλλου και οι φωτογραφίες που χωρίς ενδοιασμό αρπάξατε κυριολεκτικά από το blog μου. Ντροπή από κάθε άποψη. Οι φωτογραφίες όπως και η συνταγή μου ανήκουν και απαιτώ να κατέβουν άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα! σημερα ειδα τον σχολιασμο σας,,δεν μπαινω πια τακτικα στο μπλοκ,, οταν γραφω συνταγη Β.Λορετζατου,,εννοω οτι απλα σε μηνυμα μου την εστειλε ο Λορετζατος για να την αναρτησω, και ο οιποιος αναγραφει στο αντιγραφομενο του προφανος την πηγη culinaryflavors ,, Εγω δεν μπορουσα να ξερω ποιος εξ αρχης ηταν ο συγραφεας και ποιο ηταν το πρωτο μπλοκ απο το οποιο πρωτοαντιγραφηκαν!! Αντι να την κατεβασω πάντως εγω θα σας προτεινα,, απλα να μου γραφατε το λινκ, της αναρτησης σας ωστενα το διορθωσω,, και να σας βαλω με υποσυνδεσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή